Co jeść dla dobrych erekcji


Niestety, wbrew obiegowej opinii nie dotyczą wyłącznie starszych mężczyzn, lecz wszystkich grup wiekowych, choć prawdopodobieństwo ich wystąpienia jest rzeczywiście wyższe wśród panów po 40 roku życia. Więcej na ten temat: Problemy z erekcją Ponieważ na co jeść dla dobrych erekcji ze wzwodem ma wpływ ogólna kondycja układu krwionośnego, ważnym czynnikiem wpływającym na erekcję jest dieta. Wpływ odpowiedniego odżywiania się na erekcję jest zdecydowanie większy niż przypuszcza większość mężczyzn.

Zaburzenia erekcji a dieta. Co jeść na potencję?

W czasach dużego tempa życia, wszechobecnego stresu, zanieczyszczenia środowiska i zbyt małej aktywności fizycznej, znaczenie diety rośnie jeszcze bardziej. Trudno nie zgodzić się z jego przesłaniem. Liczne badania dowodzą, że te same błędy w odżywianiu, które utrudniając przepływ krwi w tętnicach wieńcowych powodują zawał serca, przyczyniają się także do utrudnień w przepływie krwi do i wewnątrz penisa.

Powyższe zostało wykazane przez liczne badania, w szczególności badanie Massachusetts Male Aging1, które wykazało bezpośredni związek między dietą a zaburzeniami erekcji. Mężczyźni w badaniu, którzy spożywali dużo owoców, warzyw i całych ziaren oraz unikały czerwonego mięsa i przetworzonych ziaren, rzadziej doświadczali zaburzeń erekcji. Przyjrzyjmy się zatem poszczególnym elementom, o których należy pamiętać układając dietę pod kątem niwelowania problemów ze wzwodem.

Naturalne afrodyzjaki. Dieta na dobry seks

Unikaj alkoholu, papierosów i narkotyków Spożywanie alkoholu, zwłaszcza przewlekłe i częste picie, palenie papierosów a także nadużywanie narkotyków, może powodować lub nasilać zaburzenia erekcji. Warto zrezygnować z tych używek i sprawdzić, jak wpłynie to na sprawność seksualną.

Żeń-szeń Gdy mężczyźni borykają się z problemem z erekcją, zazwyczaj szukają pomocy w Internecie lub zaczynają zażywać preparaty na potencjębez konsultacji z lekarzem. Skutkiem takiego postępowania są nierzadko nudności, zawroty głowy, a nawet zagrożenie zdrowia i życia. Zamiast samodzielnego eksperymentowania, lepiej postawić na naturalne i bezpieczne sposoby.

Kakao Posiadanie i utrzymywanie erekcji wymaga dobrego przepływu krwi i dużej ilości dostępnego tlenku azotu. Badania wykazały, że związki przeciwutleniające zwane flawonoidami mogą pomóc w poprawie co jeść dla dobrych erekcji sercowo-naczyniowego.

Flawonoidy zwiększają przepływ krwi i stężenie tlenku azotu we krwi. Czekolada, szczególnie odmiana ciemna, jest bogata we flawonoidy. Czekolada mleczna ma niższą zawartość flawonoidów i zawiera większe ilości cukru i tłuszczu.

Jak poprawić libido? Oto 7 produktów na zwiększenie potencji

Pistacje Pistacje to coś więcej niż tylko przekąska. W badaniu opublikowanym w International Journal of Impotence Research2 wykazano, jak jedzenie pistacji wpływa na zaburzenia erekcji. Do badania zaproszono grupę 17 żonatych mężczyzn, u których zaburzenia erekcji występowały wcześniej przez okres co najmniej 12 miesięcy.

co jeść dla dobrych erekcji

Przez okres trzech tygodni dieta badanych została wzbogacona o g pistacji. W następstwie przeprowadzonego testu wskaźniki dotyczące erekcji u badanych uległy poprawie.

Dieta uwzględniająca pistacje poprawiła również ich poziom cholesterolu i ciśnienie krwi, a jednocześnie nie zaobserwowano skutków ubocznych. Związek znajdujący się w arbuzie zwany cytruliną pomaga rozluźnić naczynia krwionośne.

Co jeść na potencję?

Poprawia również przepływ krwi, podobnie jak leki stosowane na zaburzenia erekcji. Potrawy zawierające cynk, selen i witaminę E Istotny wpływ na zdolność utrzymania wzwodu ma poziom testosteronu.

Dlatego warto, aby wśród konsumowanych produktów znalazły się te, które wpływają na większą produkcję testosteronu.

co jeść dla dobrych erekcji

Takie działanie ma przede wszystkim cynk, który odgrywa ogromną rolę w procesie syntezy testosteronu, a także w procesie produkcji plemników. Ten ważny pierwiastek występuje w takich produktach, jak otręby, czy orzechy, a także w pieczywie pełnoziarnistym i owocach morza. Ważna w syntezie hormonów jest także witamina E. Występuje w takich produktach spożywczych, jak orzechy, migdały, ziarna zbóż oraz tłuste ryby.

  1. W diecie na poprawę potencji powinny znaleźć się produkty bogate w witaminy, argininę, selen i cynk.
  2. Nie może być rano erekcji
  3. Problemy z erekcją — mniej tłuszczów nasyconych Problemy z erekcją - jedzenie na potencję Na problemy z erekcją uskarża się 1,5 miliona polskich mężczyzn.
  4. Problem z erekcją. Co powinno się jeść, aby podnieść libido
  5. Co jeść, żeby poprawić potencję?

Z kolei selen to antyoksydant, który jest składnikiem płynu nasiennego. Występuje w pestkach dyni, ryżu, a także w mięsie ryb i mięsie drobiowym. W jaki sposób oprócz diety można zwalczać zaburzenia erekcji?

W leczeniu stosuje się różne metody, w zależności od konkretnego przypadku.

Dieta na potencję - co jeść, żeby wzmocnić erekcję?

Wśród nich wymienić można psychoterapię, relaksację i metody wyobrażeniowe, a także zmianę trybu życia na taki, który obejmuje większą aktywność fizyczną. Wreszcie w niektórych przypadkach wskazane jest leczenie farmakologiczne.

co jeść dla dobrych erekcji

Więcej na ten temat: Leczenie zaburzeń erekcji.